انشا صفحه 53 نگارش هشتم صدای باران جواب انشای صفحه ی 53 کتاب مهارت های نوشتاری پایه هشتم نگارش هشتم صفحه 53 صدای باران انشا پایه هشتم صفحه 53 انشا صفحه ۵۳نگارش هشتم انشا درمورد صدای باران صفحه 53 پایه هشتم انشا صفحه ۵۳ هشتم صدای باران جواب صفحه 56 نگارش هشتم


پشت پنجره ى اتاقم نشسته بودم و به فکر فرو رفته بودم،بعد از چند لحظه به اسمان خیره شدم،اسمان ابری بود و ابرها به هم پیوسته بودند انگار میخواست رحمت الهى ببارد!؟! اری! پس از چند دقیقه باران شروع به باریدن کرد،صدای باران همانند صدای گیتار است که وقتی شروع به نواختن می کند باید تا انتها بنوازد تا تمام هستی را از خواب غفلت و سردرگمی بیدار کند،مانند ان روزی که وقتی امام حسین(ع) بارانی از سخنان خود را جاری کرد و باعث پایداری اسلام شد.
پس از چند دقیقه باران شدید و شدید تر شد به قدری که صدایش همانند سنگی بود که به شیشه برخورد میکرد و مرا میترساند.
شیشه های اتاقم عرق کرده بود پس از مدتی من شروع به نوشتن روی شیشه های عرق کرده ی اتاقم بودم،شعری را که در دوران ابتدائی اموخته بودم نوشتم:
باز باران با ترانه💦
با گهر های فراوان 
میخورد بر بام خانه🏡
یادم أرد روز باران
گردش یک روز دیرین
خوب و شیرین 
توی جنگل های گیلان
کودکی ده ساله بودم
شاد و خرم 
نرم و نازک 
چست و چابک 
با دو پای کودکانه 
می دویدم همچو أهو
می پریدم از سر جو
دور می گشتم ز خانه 
می شنیدم از پرنده
از لب باد وزنده
داستان های نهانی 
راز های زندگانی