انشا در مورد سپاس معلم من انشا در مورد شخصیت معلم انشا در مورد معلم ادبیات طنز انشا درباره انتظار از معلم انشا در مورد معلم شدن انشاء در مورد معلم فداکار انشا در مورد معلم ورزش انشا در مورد معلم خوب و بد


دوست دارم امروز در انشایم بگویم کـه چقدر بـه دانستن نیازمندم و شـما تنها کسی هستید کـه می توانید دانایی رابه مـن هدیه دهید. کلاس بـه واسطه حضور شـما متبرک می شود… برترین طواف معلم سعی میان شاگرد و تخته سیاه اسـت و این طواف زیباترین لحظه‌های زندگیتان را می سازد. محراب شـما کلاس درس اسـت آنجا که معبدیست راستین برای رسیدن بـه افق‌های دور خدایی شدن.
 
معلم ای کـه نفس‌های شـما زندگی‌ام را طراوت می‌بخشد و ساحل نگاهتان دلم را آرامش، حرفهایتان چون جواهر بر صندوقچه ذهنم بـه یادگار میماند و پرنده ذهنت ان نامه‌رسان عشق و محبت اسـت. ای کـه صفای روح هستید و صبوریتان بـه قامت سرو، دل تان بـه صافی آینه و دستانتان یاری‌گر راه‌های دشوار زندگی‌ام اسـت.
 
با چشمانم می بینم کـه چون شمع می‌سوزید و با گوش‌هایم میشنوم کـه صدایتان آرام آرام رسم دوستی را در گوشم زمزمه میکند، با قلبم حس میکنم کـه تپش ثانیه‌ها را آرام کرده اید، کـه با گچ و تخته روزهای درس را برایم خاطره‌ای جاودانه می کنید. ای کـه با خنده‌هایتان کوله باری از غم را از دوشم بر می‌دارید، ای پنجره رو بـه دریای مـن، مـن با دروس شـما با راز موفقیت آشنامی‌شوم.
باوجود شـما آداب زندگانی انس می گیرم و بـه تماشای بهار می رسم. ای کـه مهرتان از خورشید تابان هم تابان‌تر اسـت، مـن با ضرب و حساب شـما قضیه تالس را درک می کنم و با مساحت و حجم شـما زمین را می‌شناسم. دفترچه خاطرات زندگی رابا شـما شناختم و می دانم کـه با یاد معلم عزیزم آنرا بـه اتمام می رسانم. ای کـه با تمام توانایی‌هایتان تارهای وجودم رابه صدا در آوردید و خواندن غزل با خدا بودن رابه مـن آموختید.
 
شـما در سخت ترین لحظات زندگی، سرود سرسبزی را در وجود سرو سرودید. ای ساحل در سکوت مانده پرهیاهو، ای معلم عزیزم! میدانم گوشه‌ای از سخنان گهربارتان رابا هدیه کوچک انشای تبریک روز معلم جبران نمی توانم بکنم اما از اعماق وجودم از ته قلبم میگویم: دوستتان دارم.