انشا طنز در مورد فوتبال انشا در مورد گزارش ورزشی انشا در مورد گزارش یک فوتبال انشا در مورد دختر فوتبالی مقدمه درباره فوتبال انشا درباره ی دیدار دو تیم ورزشی انشا گزارش ورزشی انشا درباره گزارش فوتبال

مقدمه :  قلم را در دست میگیرم و در مورد شغل فوتبالیست بودن انشا مینویسم .


من آرزو دارم در اینده فوتبالیست شوم البته میدانم خیلی از پسرها و دختر ها دوست دارند در آینده فوتبالیست شوند چون فوتبالیست های بزرگ خیلی مشهور و پولدار و محبوب هستند .

همه فوتبالیست های خوب را دوست دارند وانها را تشویق میکنند و دوست دارند با آنها عکس بگیرند

حتی مادر ها وقتی فوتبالیست ها ی ایرانی دارند بازی میکنند برای آنها دعا میکنند

اما من فوتبال را به خاطر هیجان و لذتی که دارد دوست دارم . چون بهترین تفریحی که تا حالا تجربه کرده ام فوتبال است .

من هیچ وقت از فوتبال بازی کردن خسته نمیشوم و به نظر دوستان و مربی ام من خیلی در فوتبال با استعداد هستم .

البته استعداد در فوتبال کافی نیست و باید سعی و تلاش زیادی کرد و هیچ وقت خسته نشد

با تلاش زیاد و پشتکار میتوان فوتبالیست خوب و مطرحی شد و حتی به تیم ملی رفت.

من آرزوی میکنم روزی انقدر فوتبالیست قوی باشم که وارد تیم ملی شوم و با گل زنی برای کشورم افتخار کسب کنم

 و همه مردم و پدر و مادرم را خوشحال کنم .

نتیجه گیری : انسان در هر کاری میتواند برای خانواده و کشور خود مفید باشد اما من دوست دارم تلاش کنم که فوتبالیست خوب و مطرحی در ایران باشم و به موفقیت های زیادی برسم و در تیم های خوب بازی کنم.