انشا در مورد خلبان شدن انشا در مورد شغل خلبانی به انگلیسی معرفی شغل خلبان برای کودکان خلبان کیست نقاشی در مورد شغل خلبانی بروشور درباره خلبانی روز خلبان انشا در مورد شغل معلمی

موضوع انشا : من میخواهم در آینده خلبان شوم 

مقدمه : قلم را در دست میگیرم و در مورد شغل خلبانی انشا مینویسم .


من عاشق پرواز هستم و فکر میکنم دوست دارم در اینده خلبان شوم تا بتوانم در آسمان پرواز کنم .

به نظرم پرواز کردن با هواپیما شغل بسیار هیجان انگیز و جالبی است و انسان هیچ وقت از این کار خسته نمیشود.

خلبان ها اگر جنگ شود باید با هواپیما های جنگی به کمک ارتش و سپاه با دشمنان بجنگند

مثل شهید بابایی و شهید دوران که خلبان بودند و در جنگ شهید شدند

من هم دوست دارم خلبان هواپیمای مسافر بری یا هواپیمای جنگی شوم و برای کشورم مفید تر باشم .


یکی از چیزهایی که من در خلبانی دوست دارم این است که به کشور های مختلف سفر میکنم و با مردم کشور های مختلف آشنا میشوم و جاهای قشنگی که در کره زمین وجود دارد می بینم.

البته من میدانم خلبانی شغل خطرناکی است و ممکن است هواپیما سقوط کند بخصوص خلبان هواپیمای جنگی کار خطرناکی دارد . اما با وجود این من باز هم خلبانی را دوست دارم.

امیدوارم بتوانم خوب درس بخوانم و تلاش زیادی کنم تا موفق شوم یک خلبان خوب و شجاع برای کشورم باشم.