درآمد ماهیانه یک وکیل مراحل وکیل شدن برای وکیل شدن چه رشته ای باید خواند درباره کار یک وکیل پرس وجو کنید درامد یک وکیل زن برای وکیل شدن چند سال باید درس خواند خطرات شغل وکالت معایب شغل وکالت

مقدمه : قانون و رعایت قانون میتواند باعث پیشرفت یک جامعه و موفقیت افراد جامعه شود. و وکلا از جمله کسانی هستند که میتوانند به برقراری عدالت و رعابت قانون کمک کنند من امروز قلم را در دست میگیرم و در مورد شغل وکالت انشا مینویسم .


امروز می خواهم درباره شغلی که قرار است در اینده دور داشته باشم برایتان بگویم
هر کسی در این دنیا شغل خاصی را دارد که متناسب با علاقه ان شخص به ان شغل است به نظر من همه شغل ها خوبند معلمی مهندسی پزشکی و غیره ولی من از بین همه این شغل ها وکالت را مد نظر خود قرار داده ام

من وکالت را دوست دارم زیرا می توانم از این راه به خوانواده هایی که در کار هایی قضایی وقانونی مشکل دارند کمک کنم وهمچنین من می توانم از این راه از حق یا حقوق یک فرد یا یک شخص مظلوم دفاع کنم به نظر من وکالت کاری است ابرو مندانه سخت و مشکل و همچنین نیاز به صبر وتحمل وشکیبایی دارد برای این که بخواهی کاری را به خوبی انجام دهی باید پشتکار داشته باشی به نظر من وکالت وحتی شغل های دیگر فقط برای خدمت به مردم و جامعه ای که در برابر اسیب قرار گرفته اند بوجود امده اند

من سعی می کنم درس بخوانم و با علمی که در من اشکار شده است کارهایم را با دقت و به درستی انجام دهم
پیامبر اکرم فرموده اند
بوسیله علم خدا اطاعت وپرستیده می شود و همچنین خداوند شناخته می شودعلم جلو دار عقل است.


نتیجه گیری : کمک به مظلوم در هر شرایطی مورد پسند خداست و من میخواهم با انتخاب شغل وکلات در آینده به کسانی که نیازمند کمک قانون هستند کمک کنم تا عدالت و برابری در جامعه برقرار شود.