انشا در مورد میخواهم در اینده پلیس شوم انشا درباره میخواهم در آینده چه کاره شوم انشا در مورد دوست دارید در اینده چه کاره شوید انشا در مورد من دوست دارم در آینده دکتر شوم انشا در مورد شغل شما در آینده انشا در آینده می خواهم پلیس شوم انشا در مورد در آینده می خواهی چه کاره شوی انشا در مورد میخواهم در اینده معلم شوم

مقدمه : قلم را در دست میگیرم و در مورد شغل مقدس و خطر ناک پلیسی انشا مینویسم .


یادتان هست وقتی بچه بودیم شعری در مورد پلیس ها مخواندیم ؟ میگفتمی ” شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره … “

شغل پلیس ها و زندگی واقعی نیروی انتظامی در دنیای واقعی مثل این شعر سخت است .

واقعا هر وقت مردم در خواب هستند یا روزهای تعطیل که مشغلول استراحت هستند یا موقع سرما و گرما

در خطر ناک ترین جا ها حضور دارند و با خطر ناک ترین افراد جامعه در حا مبارزه هستند.

برای فهمین اهمیت کار پلیس کافی است تصور کنیم یک روز پلیس نبود. میتوانید تصور کنید چه اتفاقی می افتاد ؟

شهر ها و روستان ها و کل کشور دچار نا امنی میشد و دزد ها ، قاتل ها و تبهکاران همه چیز را از بین می بردند.

به همین خاطر من میخواهم وقتی بزرگ شدم پلیس بشوم و با دزد ها و تبهکاران و قاتلان مبارزه کنم . آنها را زندانی کنم

تا مردم عادی بتوانند به خوبی و خوشی بدون ترس زندگی کنند .



نتیجه گیری : امنیت نعمت بزرگی است که تا وقتی وجود دارد کسی به آن توجه نمیکند و وقتی از بین رفت تازه مردم متوجه میشوند که چقدر خوب است.

به همین خاطر من میخواهم در آینده پلیس شوم