زندگینامه شهید محسن حججی انشایی در مورد شهید حججی زندگی نامه شهید محسن حججی خلاصه زندگی نامه شهید حججی بیوگرافی شهید حججی بیوگرافی شهید محسن حججی وصیت نامه شهید محسن حججی زندگینامه محسن حججی

انشا درمورد محسن حججی کلاس دهم اول

پیام محسن حججی برای دیگران چه بود؟
شهید بی سر لقب چه کسی است؟
شهید حججی به کدامیک از ائمه شباهت دارد؟
در صحنه جنگ چه سختی هایی را تحمل کرد؟
ایا کسی بود که به ایشان کمک کند؟

جوری زندگی کن که خدا عاشقت بشه اگه خدا عاشقت بشه خوب تورو خریداری میکند.
شب جمعه هفته قبل چه دعایی کردی ؟چگونه اشک ریختی ؟ کدام روضه را خواندی ؟که به فاصله یک هفته بعد خودت شدی تجسم همه روضه ها هر چند صورتت تکیده شده بود ؛هرچند لبانت خشکیده بود اما چشمانت هیهات من الذله را فریاد میزد .انقدر با روضه اربابت عجین شدی که شدی شبیه ترین شهید معاصر به سید الشهدا.

تو هم تشنگی دیدی ؛دشنام شنیدی ؛مورد جسارت قرار گرفتی و شکنجه شدی و هم شمر را به عینه با تمام وجودت لمس کردی . تو انقدر غریب بودی که حتی خواهری نداشتی که از بالای تل دست و پا زدنت را ببیند . خدا میداند چقدر به تو سخت گذشت که حتی برادر زاده و خواهر زاده ای  نداشتی که به کمکت بیایند . کسی نبود که طفلت را بر سر دست بگیرد و برایت امان بخواهد ؛تو بودی و تنهایی و گرگان بیابان و یک لشگر حرمله .

امشب باید به نیت تو زیارت ناحیه مقدسه خوانده شود . شبیه تمام فراز های ناحیه مقدسه شده ای شاید در اخرین لحظات جان دادنت اربابت به استقبالت امد ؛سرت را به دامان گرفت و رگ های گلوی بریده ات را بوسید . شاید اکنون گهواره علی اصغر را تکان میدهی یا در حرم سید الشهدا همراه با انبیاء و فرشتگان مشغول خدمت به زائران اربابت هستی از این پس روضه خوانان باید روضه تورا بخوانند . 

تو مزد سالها مجاهدت برای انقلاب و خدمت به محرومان را گرفتی آن هم به چه زیبایی . اثرات خونت برای اسلام را هیچوقت تمامی نیست . همچنانی که خون سید الشهدا هنوز که هنوز است در جوشش است و شعبه ای از همان خون مقدس و پاک از رگ های گلویت بیابان خشکیده قلب های بشریت را سیراب کرد . 



محسن جان اضطراب چشمان قاتل و آرامش نگاه تو مرز روشن حق و باطل بود .         
       (السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته)
ف.ممتاز شهرستان دهاقان